Drogi Użytkowniku, Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego Serwisu (scrollowanie, zamknięcie komunikatu, kliknięcie na elementy na stronie poza komunikatem) bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Aybioo Sp. z o.o. i Zaufanych Partnerów Aybioo Sp. z o.o. do celów marketingowych. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć. Chcemy, aby korzystanie z naszego Serwisu było dla Ciebie komfortowe. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Twojej przeglądarce plików cookies i im podobnych technologii. Informujemy, że poprzez dalsze korzystanie z tego Serwisu, bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych. Ustawienia w zakresie cookie możesz zawsze zmienić (więcej o cookie w Polityce Prywatności)

SAŁATKA TABBOULLEH Z FETĄ I ZIOŁAMI

Jedno pudełko – tyle możliwości! Choć bulgur z pomidorami suszonymi i oliwkami sam w sobie stanowi pyszny posiłek, możesz zrobić z niego jeszcze wiele innych dań. Na przykład sałatkę tabbouleh, na którą przepis znajdziesz poniżej.

Zrób porządek na blacie.

Porcja dla 2 osób.

Przygotuj:

♥ połówkę tacki bulguru z pomidorami suszonymi i oliwkami

♥ 400 ml wody

♥ 120 g fety

♥ 10 pomidorków koktajlowych

♥ 2 łyżki natki pietruszki

♥ 2 łyżki mięty

♥ łyżka zielonej cebulki

♥ płatki migdałów

♥ 2 łyżki oliwy z oliwek

♥ łyżkę soku z cytryny

♥ sól i pieprz.


Gotuj bulgur aż wchłonie całą wodę, czyli 15-20 minut. W międzyczasie upraż na patelni płatki migdałów, posiekaj natkę pietruszki, miętę i zieloną cebulkę. Wymieszaj oliwę z sokiem z cytryny, szczyptą soli i pieprzu.


Ugotowany bulgur wymieszaj z ziołami i przekrojonymi na pół pomidorkami koktajlowymi, a potem zalej oliwą z cytryną. Posyp pokruszonymi kawałkami fety i prażonymi płatkami migdałów.


Podaj na ciepło, a jak wystygnie, to na zimno.