Drogi Użytkowniku, Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego Serwisu (scrollowanie, zamknięcie komunikatu, kliknięcie na elementy na stronie poza komunikatem) bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Aybioo Sp. z o.o. i Zaufanych Partnerów Aybioo Sp. z o.o. do celów marketingowych. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć. Chcemy, aby korzystanie z naszego Serwisu było dla Ciebie komfortowe. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Twojej przeglądarce plików cookies i im podobnych technologii. Informujemy, że poprzez dalsze korzystanie z tego Serwisu, bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych. Ustawienia w zakresie cookie możesz zawsze zmienić (więcej o cookie w Polityce Prywatności)

KOTLECIKI Z MARCHEWKĄ I DYNIĄ

Jedno pudełko – tyle możliwości! Choć kasza jaglana z dynią i cynamonem sama w sobie stanowi pyszny posiłek, możesz zrobić z niej jeszcze wiele innych dań. Na przykład kotleciki, na które przepis znajdziesz poniżej. 

Zrób porządek na blacie.

Porcja dla 2 osób.

Przygotuj:

♥ połówkę tacki kaszy jaglanej z dynią i cynamonem

♥ 400 ml wody

♥ jajko

♥ 100g białego twarogu

♥ pół szklanki zmielonych płatków owsianych lub maki pszennej

♥ łyżkę posiekanej natki pietruszki

♥ łyżkę sosu sojowego

♥ 2 łyżki oliwy

♥ ½ łyżeczki soli

♥ szczyptę pieprzu.


Na sos będziesz potrzebować:

♥ 200g jogurtu greckiego

♥ łyżkę oliwy z oliwek

♥ łyżkę szczypiorku

♥ łyżeczkę soku z cytryny ♥ szczyptę soli.


Wlej wodę do garnka i ugotuj kaszę. Poczekaj, aż kasza wchłonie całą wodę – to potrwa ok. 15 minut. Zostaw kaszę pod przykryciem na kolejne 5-10 minut. Korzystając z tego, że kasza się gotuje, posiekaj natkę i zrób sos, czyli wymieszaj jogurt z oliwą, sokiem z cytryny, posiekanym szczypiorkiem i posól do smaku. Ugotowaną kaszę wymieszaj z jajkiem i zmielonymi płatkami lub mąką. Dodaj posiekaną natkę i sos sojowy. Następnie wmieszaj w powstałą masę biały twaróg, dodaj sól i pieprz. Uformuj 6 kotlecików. Wlej oliwę na patelnię, rozgrzej (ale nie za mocno) i smaż kotleciki po 3 minuty z każdej strony.


Polej sosem i podaj ze świeżymi liśćmi sałaty, skropionymi oliwą i sokiem z cytryny.